Tuesday 9 June 2015

က်ေနာ္က...အရူးမို ့လို ့ပါ...။

က်ေနာ္က ..မိုက္မဲ့သူပါ......

က်ေနာ္နဲ ့ခ်စ္သူၿဖစ္ရတာ..

အရမ္းရွက္တဲ့...သူကိုမွ

ရူးေအာင္....ခ်စ္ခဲ့မိလို ့ေလ.....။

က်ေနာ္က....ရူးေနလို ့ပါ...

က်ေနာ္....လက္ကိုဂုဏ္ယူစြာ

မတဲြေပးနုိင္တဲ့.....သူကိုမွ

တမ္းတမ္းတတမခဲြနိုင္ေအာင္

ခ်စ္ခဲ့မိလို ့ေလ......................။

က်ေနာ္က...အရူးတစ္ေယာက္ပါ

က်ေနာ္ကို...ညာေနမွန္းသိသိနဲ ့

ယံုၿပီ.....ခ်စ္ခဲ့ရသလို ...

သူခ်စ္ဖို ့ကိုလဲ...အရူးလို ့ေမ်ွာ္ေနမိတဲ့တာေလ...။

ထာ၀ရ
3.9.2013

No comments:

Post a Comment