Friday 5 June 2015

သူကေၿပာတယ္

သူကေၿပာတယ္...က်ေနာ္ကို ေမ့သြားၿပီထင္တာတဲ့

ဟုတ္တယ္........က်ေနာ္ေမ့သြားခဲ့တယ္

က်ေနာ္...ပို ့ပို ့ေနက်...messaing ေတြကိုတစ္ခြန္းမွ

မတုန္ ့ၿပန္တတ္ဘူးဆိုတာကိုေပါ့..........။ ။

သူကေၿပာတယ္....နင့္အရမ္းစိတ္ညစ္ေနတာသလားတဲ့

ဟုတ္တယ္.....က်ေနာ္စိတ္ညစ္ေနတယ္

က်ေနာ္ကို...သံေယာဇဥ္ၾကိဳးေလးနဲ့မလွဳပ္နုိင္ေအာင္ခ်ည္ခဲ့ၿပီ

သူနဲ ့မသက္ဆိုင္ေတာ့သလို ....သူမ်က္နွာလဲြခဲ့လို ့....။ ။

သူေၿပာခဲ့တယ္....အခ်ိန္မေပးနုိင္တာခြင့္လြတ္ပါတဲ ့

ဟုတ္တယ္.....က်ေနာ္ခြင့္လြတ္ခဲ့တယ္

က်ေနာ္ဘ၀ကိုေယာင္တိေယာင္ခ်ာၿဖစ္ေအာင္

လမ္းခုလတ္မွာ....ထားရစ္ခဲ့တဲ့သူကို

ခြင့္လြတ္ပါတယ္လို ့....မေၿပာခဲ့ရင္...က်ေနာ္ဘာမ်ားထပ္ေၿပာနုိင္မလဲ

ဘယ္လိုေတြပဲၿဖစ္ၿဖစ္...သူက က်ေနာ္ရဲ့ခြင့္လြတ္ၾကင္နာၿခင္းေတြ

ရယူထားတဲ့....က်ေနာ္အရမ္းခ်စ္ခဲ့ရတဲ့သူတစ္ေယာက္မို ့လို ့ေလ.....။

No comments:

Post a Comment