Friday 5 June 2015

.ေမာင္နဲ ့က်မက...........

တကယ္လို ့...ေမာင္နဲ ့က်မၾကားက သံေယာဇဥ္ဟာ

ဘာမွမဟုတ္ဘူး ေပါ့ပ်က္ပ်က္လို ့သေဘာထားရင္

ေမာင္...က်မကို...ထားခဲ့နုိင္ပါတယ္.....က်မ..မတားပါဘူး....။

တကယ္လို ့....ေမာင္နဲ ့က်မရဲ့..ဆက္ဆံေရးဟာ...သာမန္ေတြပါလို ့

မထူးၿခားပါဘူးလို ့...ေမာင္သေဘာထားရင္

က်မကို....ၿပစ္ထားနုိင္ပါတယ္...က်မအၿပစ္မတင္ပါဘူး...............။

တကယ္လို ့...ေမာင္က်မကို..ခ်စ္ခဲ့တာမဟုတ္ဘူးစေနာက္တာပါလို ့

ေမာင္ခံယူခဲ့ရင္...က်မကိုစြန္ ့ပစ္နုိင္ပါတယ္..

က်မ...ေမာင္ကို...အၿပစ္မတင္ပါဘူး..။ ။ ။

ထာ၀ရ
23.9.2013

No comments:

Post a Comment