Tuesday 9 June 2015

သူနဲ ့..က်ေနာ္...

က်ေနာ္...ခ်စ္ခဲ့ရတဲ့ခ်စ္သူ

က်ေနာ္..လက္ကို ေႏြးေထြးစြာ

ေဖးမကူညီေပးခ်င္ပါ့မလားဆိုၿပီး

မ၀ံမရဲနဲ ့...အၿမဲစိုးရိမ္းေၾကာင့္ၾကခဲ့မိပါတယ္....။

က်ေနာ္...ခ်စ္ခဲ့ရတဲ့ခ်စ္သူ

က်ေနာ္ကို....ၿမတ္နူိးစြာ

ခ်စ္ၿခင္းမ်ားစြာနဲ ့

လက္တဲြထားနုိင္ပါ့မလားဆိုၿပီး

စိုးရိမ္းစြာ ေတြးေၾကာက္မိခဲ့ပါတယ္............။

No comments:

Post a Comment